| 000 | 01839nam a2200313 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 500 | _aTraducción de: Comme un roman | ||
| 650 | _aANIMACION_A_LECTURA | ||
| 650 | _aENSAIO | ||
| 650 | _aEDUCACIÓN | ||
| 856 | 4 | 0 | _uwww.xerais.es |
| 007 | t | ||
| 008 | 960112s1995 sp e 00010 glg d | ||
| 017 | _aVG 544-1995 | ||
| 020 | _a8475077560 | ||
| 080 | _a840-4"19" | ||
| 100 | 1 |
_aPennac, Daniel _d(1944- ) _eaut _9120804 |
|
| 240 | 1 | 0 | _aComme un roman. |
| 245 | 1 | 0 |
_aComo unha novela _c/ Daniel Pennac |
| 250 | _a2ª ed. | ||
| 260 |
_aVigo : _bEdicións Xerais de Galicia, _c1995. |
||
| 300 |
_a157 p ; _c21 cm. |
||
| 490 | 0 | _aEnsaio (Edicións Xerais de Galicia) | |
| 520 | 3 | _aEsta obra insólita, un auténtico estímulo para a lectura, foi un dos grandes fenómenos da edición francesa recente. Pennac, profesor de literatura nun instituto, proponse unha tarefa tan simple como necesaria nos nosos días: que o adolescente perda o medo á lectura, sexa por pracer, que se embarque nun libro como nunha aventura persoal e libremente elixida. Todo iso escrito como un monólogo desenfadado, dunha alegría e entusiasmo contaxiosos: "En realidade, non é un libro de reflexión sobre a lectura -di o autor-, senón unha tentativa de reconciliación co libro". Este antimanual de literatura conclúe cun decálogo non dos debederes, senón dos dereitos imprescindibles do lector (dereito a non terminar un libro, a reler etc., mesmo a non ler) | |
| 521 | _aBAC | ||
| 700 | 1 |
_aFuentes, Moncha _etrl _9952 |
|
| 700 | 1 |
_aLázare Rodríguez, Emma _etrl _95128 |
|
| 997 |
_e3 _dValidado |
||