| 000 | 01745nam a2200265 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 160201s2015 sp g spa | ||
| 017 | _aB 26832-2015 | ||
| 020 | _a9788499217918 | ||
| 080 | 1 | _a37 | |
| 100 |
_aLluch, Gemma _eaut _969919 |
||
| 245 | 0 |
_aLeer en el centro escolar _b: el plan de lectura _c/ Gemma Lluch |
|
| 250 | _a1ª ed | ||
| 260 |
_aBarcelona _b: Octaedro _c, 2015 |
||
| 300 |
_a155 p. _b: b/n _c; 21cm |
||
| 490 | _aRecursos educativos | ||
| 520 | 3 | _a Ser lector competente é imprescindible na actualidade para satisfacer necesidades persoais, actuar como cidadáns responsables, alcanzar os obxectivos académicos, lograr a cualificación profesional e seguir aprendendo ao longo da vida. A competencia lectora inclúe destrezas moi complexas que ata hai varias décadas eran logradas unicamente por unha minoría da poboación e que na actualidade constitúen un obxectivo básico en todos os niveis escolares. A magnitude deste obxectivo incita a promover, nos centros, plans de lectura que impliquen a toda a comunidade educativa. Este libro está concibido como unha axuda para elaborar e poñer en marcha os plans de lectura nos centros escolares: defínese o marco conceptual no que se pode basear o plan, danse criterios para analizar o marco contextual ao que se han de adecuar as accións programadas, descríbense estas accións e proporciónanse criterios e medios para a súa avaliación. | |
| 650 |
_aBibliotecas _916033 |
||
| 650 |
_aLectura _9146 |
||
| 650 |
_aDidáctica _910867 |
||
| 650 |
_aEducación _9294267 |
||
| 700 |
_aZayas Hernando, Felipe _eaut _9294268 |
||
| 856 | 4 | 0 | _uhttps://octaedro.com/libro/leer-en-el-centro-escolar/ |
| 997 | _e2 | ||